\u00c7ocuklar \u0130\u00e7in \u0130ngilizce E\u011fitim Y\u00f6ntemleri<\/p><\/div>\n
\u00c7ocuklar bu ya\u015f grubunda iken \u00f6\u011frenime en a\u00e7\u0131k oldu\u011fu d\u00f6nemleridir. Bundan dolay\u0131 t\u00fcm duyular kullan\u0131larak \u00f6\u011frenme sa\u011flanabilir. \u0130ngilizce olarak renkli, dikkat \u00e7ekme oran\u0131 y\u00fcksek, farkl\u0131 fig\u00fcrler kullan\u0131lmal\u0131d\u0131r. Motor becerilerini geli\u015ftirecek oyuncaklar \u0130ngilizce seslendirilerek \u00e7ocu\u011fa ula\u015ft\u0131r\u0131lmal\u0131d\u0131r. \u00c7ocu\u011fu uyuturken s\u00f6ylenilen ninni veya g\u00fcnl\u00fck hayat\u0131n\u0131zda ona s\u00f6yledi\u011finiz herhangi bir \u015fark\u0131 \u0130ngilizce s\u00f6ylenmelidir. \u0130zleyecekleri \u00e7izgi filmlerin seslendirmeleri \u0130ngilizce olmal\u0131d\u0131r. Hayvanlar\u0131n ve \u00e7e\u015fitli nesnelerin \u0130ngilizce isimleri ile tan\u0131t\u0131m\u0131 yap\u0131labilir.<\/p>\n
\u00c7ocuk, art\u0131k verilen komutlar\u0131 anlamaya ba\u015flar. \u00d6\u011frenme merak\u0131 bu d\u00f6nemde y\u00fcksektir. Bundan dolay\u0131 \u00e7ok soru sorar. Zeka geli\u015fimi a\u00e7\u0131s\u0131ndan en nemli d\u00f6nemdir. El becerileri bu d\u00f6nemde art\u0131\u015f g\u00f6sterir. O y\u00fczden yap\u0131lan \u00fcr\u00fcnler \u0130ngilizce ile desteklenebilir. \u0130ngilizceyi hayat\u0131n i\u00e7inde s\u00fcrekli olarak kullanabilir evreye ula\u015f\u0131r. \u0130ngilizce oyun gruplar\u0131na kat\u0131l\u0131m sa\u011flanabilir. \u0130ngilizce soru- cevap oyunlar\u0131 oynanabilir. Son olarak, \u0130ngilizce e\u011fitim kitlerinden yararlan\u0131labilir.<\/p>\n
Bu d\u00f6nem genel olarak okul \u00f6ncesi d\u00f6nem olarak adland\u0131r\u0131l\u0131r. Temel becerilerin artmas\u0131 \u00e7ocu\u011fu ayn\u0131 zamanda okul hayat\u0131na haz\u0131rlar. Aile i\u00e7inde ana dil kullan\u0131m\u0131 elbette yap\u0131lacakt\u0131r. Ancak ikinci bir dil ile aktif \u015fekilde kullan\u0131l\u0131rsa \u00e7ocu\u011fun \u00f6\u011frenme s\u00fcrecine \u00e7ok katk\u0131 sa\u011flar. \u00c7ocuk, e\u011fitim hayat\u0131na at\u0131ld\u0131\u011f\u0131 zaman yeni dil \u00f6\u011frenmesi a\u015famas\u0131nda zorlanmayacak, onun i\u00e7in tekrar niteli\u011fi ta\u015f\u0131yacakt\u0131r.<\/p>\n
\u00c7ocuklar \u0130\u00e7in \u0130ngilizce E\u011fitim Y\u00f6ntemleri<\/p><\/div>\n
6-8 Ya\u015f Aras\u0131 \u0130ngilizce \u00d6\u011frenme Y\u00f6ntemleri<\/h2>\n
Somut i\u015flem evresinin hakim oldu\u011fu bu a\u015famada, \u00e7ocuklar neden-sonu\u00e7, zaman-mekan gibi ili\u015fkileri kavrayabilir. Okuma yazma \u00f6\u011frendikten sonra , pratik d\u00f6rt i\u015flem bilgisi ve saat bilgisi edinilir. Sorumluluk hissi bu d\u00f6nemde kazan\u0131l\u0131r. S\u00fcrekli devam edebilece\u011fi bir \u0130ngilizce kursu yada \u00f6zel ders almas\u0131 i\u00e7in uygun d\u00f6neme girmi\u015ftir.<\/p>\n
Temel seviye d\u00fczeyinde \u0130ngilizce k\u0131sa romanlar, hikayeler veya \u00e7ocuklara uygun \u00e7izgi karikat\u00fcrler okunabilir, \u00e7izgi filmler veya animasyonlar izlenebilir. Ev i\u00e7i konu\u015fmalar\u0131nda veya g\u00fcnl\u00fck hayatta yap\u0131lan belirli ba\u015fl\u0131 i\u015fler yap\u0131l\u0131rken ana dil yerine \u0130ngilizce kullan\u0131labilir. “Te\u015fekk\u00fcr ederim, eline sa\u011fl\u0131k, ge\u00e7mi\u015f olsun, \u00f6z\u00fcr dilerim, affedersiniz” gibi kal\u0131plar kullan\u0131l\u0131rken \u0130ngilizce seslendirilerek pratik kazan\u0131labilir.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"
\u0130zmit ilinde bir\u00e7ok ailenin yabanc\u0131 dil aray\u0131\u015f\u0131nda olmas\u0131, yabanc\u0131 dil e\u011fitimi veren kurumlar\u0131n akl\u0131na \u015fu soruyu getirmi\u015ftir; “en etkili \u015fekilde \u00e7ocuklar i\u00e7in \u0130ngilizce e\u011fitim y\u00f6ntemleri nelerdir?” D\u00fcnyan\u0131n genelinde \u0130ngilizce hakimdir. Bundan dolay\u0131 T\u00fcrkiye’deki aileler en erken ya\u015flardan itibaren \u00e7ocuklar\u0131n\u0131n ikinci dil olarak \u0130ngilizce \u00f6\u011frenmesini isterler. Ancak dil \u00f6\u011frenmenin ideal y\u00f6ntemi nedir?, dil e\u011fitimine ba\u015flamak i\u00e7in […]<\/p>\n","protected":false},"author":5880,"featured_media":370,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"rank_math_lock_modified_date":false,"_joinchat":[],"footnotes":""},"categories":[41],"tags":[66,59,67],"class_list":["post-369","post","type-post","status-publish","format-standard","has-post-thumbnail","hentry","category-ingilizce","tag-cocuklar-icin-ingilizce-egitim-yontemleri","tag-ingilizce","tag-ingilizce-egitim"],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/www.americanlife.com.tr\/cocuk-izmit\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/369","targetHints":{"allow":["GET"]}}],"collection":[{"href":"https:\/\/www.americanlife.com.tr\/cocuk-izmit\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/www.americanlife.com.tr\/cocuk-izmit\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.americanlife.com.tr\/cocuk-izmit\/wp-json\/wp\/v2\/users\/5880"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.americanlife.com.tr\/cocuk-izmit\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=369"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/www.americanlife.com.tr\/cocuk-izmit\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/369\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.americanlife.com.tr\/cocuk-izmit\/wp-json\/wp\/v2\/media\/370"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/www.americanlife.com.tr\/cocuk-izmit\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=369"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/www.americanlife.com.tr\/cocuk-izmit\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=369"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/www.americanlife.com.tr\/cocuk-izmit\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=369"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}